Min onsdag..

Idag har jag varit hemma och städat, diskat....jaa ni vet det där som alla typ gör där hemma på vardagarna. Sen pysslade jag lite. Blev ett paket :) Till vem kan ni fundera på :P

Åkte även hem till min vän J som är nybliven mamma (sen 1 månad tebax iaf). Hon skulle hjälpa mig att fylla i kassakort till alfa-kassan men det va hennes gubbe bättre på ;)

Efter det åkte jag hem och sprang upp te mor och kollade kläder på nätet så nu har vi beställt lite :)

Imorrn kommer min Mattias hem <3




Sött paket och jag tror jag vet vem som fick det =)
Vad härligt att få ltie update av dig igen. Kram

Svar: Jag har inte överlämnat det ännu men vi får se om du har rätt :) Kram
Ida

2014-04-16 // 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback