Im back!

Tänkte att det kanske är bättre att blogga nu när alla tankar far runt istället för att uppdatera på Facebook där folk som råka se/läsa min uppdatering egentligen skiter högaktningsfullt i vad jag gör :P
Som sagt, när allt känns ensamt så använder jag bloggen. 
 
Jag är inte ensam för jag har vänner, pojkvän och familj....men man kan känna så ibland!
Just nu har jag en existenskris. Helt klart.
 
Men...nu ska jag slänga i mig nåt att äta och sen gå ut och skruva med handbromsen på bilen. Den ligger ann och skramlar som faen :P
 
Hej så länge.
 


Härligt att du mår bra :)

Hur yttrar sig din existenskris? Hur går det med lchf:n? Hoppas det går bra :)

/Pasi

Svar: Heej! Jag mår egentligen piss...fast bra ändå. Det där med psykiska måendet går inte riktigt hand i hand med verkligheten där jag egentligen är hur lycklig som helst och har allt jag kan önska mig. Min existenskris är väl mer....varför finns jag när ingen ändå orkar umgås med mig. Typ...:P
Ida

2014-04-16 // 18:38:01
» Pasi

Hej igen :)
Det där med måendet kan verkligen vara så komplext o konstigt. Jag hoppas du kommer ur det jobbiga och mår bara bra till slut :)
Klart du har kompisar som vill vara med dig. Du är ju glad o trevlig att umgås med :)
/Pasi

2014-04-22 // 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback