...

Började dagen med ett samtal med min fina vän E. Hon förstår verkligen saker och ting. Bara jag som behöver vara mer öppen och berätta hur jag tänker så jag inte stannar i min bubbla och vrider och vänder på saker. Tack för att du finns <3 Nu har jag käkat frukost och som vanligt bestog den utav hemmagjort Lchf-bröd med Bregott och prästost och till det drack jag varm choklad gjord på mandelmjölk :) Nu håller jag på och plockar undan här hemma samtidigt som jag letar efter lite kläder inför påskritten på lördag. Det kommer bli så kul!! När jag är klar med det så blir det att åka till stallet en sväng och på tal om det ska jag ha med mig shampoo! Behöver verkligen tvätta svansen på tanten. Med den maten hon får så blir hon lös i magen :( Hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback