En tur på stan, jao!

Vaknade tidigt då min "nattgäst" hade ett möte på morgonen så vi åt frukost tillsammans, pussades och kramades. Sen möttes vi upp i stan senare och gick en liten shoppingrunda och han köpte lite snygga pikétröjor och så. Mysigt att gå runt tillsammans! Radio Skaraborg (P4) var på torget och sände och det var blomsterhandlare överallt.
 
Jag söker en Basilikaperenn, nån som vet vart man kan få tag på det?
 
Nu är jag hemma och latar mig för senare ska jag iväg till en mycket gammal och god vän för en promenad. Vi har garanteeeerat massor att berätta.
 
Vad har ni gjort idag? :)
 
Bjuder på en bild på gamla Linus :)


vad kul att du är på fötter igen! :D mina dagar vet du nog redan utan och innan haha! sova skola stall sova ;)

2013-05-22 // 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback