Lite hästidéer och kreativitet!

Jo, jag har under några dagar haft en hjärna på högvarv så nu tänker jag sätta igång och ta tag i den där affärsidén jag haft i några år. Gjorde en snabb affärsidé under tiden jag gick på Biologiska Yrkeshögskolan och fick bra lovord så varför inte?! Jag har ju alla möjligheter egentligen. 
 
Tänk er en stuga i en skogsglänta, utan el och vatten. Se morgonsolen lysa igenom träden, en stilla tystnad och det enda som hörs är fåglarnas kvitter. Höra hästhovar och gnissel från en hästvagn och serveras frukost medans hästen betar i gräset bredvid. 
 
Mjo, det blir nog bra. Jag söker dock en arbetskamrat i form av en nordsvensk/ardenner som är inkörd och trygg. 
Så jag får börja leta nu om jag ska hitta en till semestermånaderna.
 
Tjing sålänge <3
 


Jag tycker det låter som en alldeles utmärkt idé! OCh jag gillar kreativa människor som ens vågar tänka tanken att gå utanför ramarna och testa sig fram i livet.. så jag säger go for it.

Haha japp, barnen är ljusglimtar. Så himla härliga :) Och det är bra att dem har koll på sin morbror så han inte latar sig.. börjar ju undra när han får ont i ryggen hela tiden!!

Ja jag trivs superbra i USA, flänger fram och tillbaka som en galning men det är vårt liv och vi gillar det :)

Inga problem, kul att finna nya bloggar :)

2013-03-17 // 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback