Jo men tjena, punktering!

Dagen har börjat otroligt bra Jo, men faktiskt! Jag fick ha mysmorgon med min sambo och jag älskar det. Vi åt en god frukost tillsammans och skulle sen iväg på ett otroligt romantiskt uppdrag. Slänga sopor. Panta flaskor och slänga lite annat skräp. Wohoo!

Jag kan ju också säga att jag i lördags krossade ett glas i bilen som vi tänkt att städa bort nångång men det kom vi på idag innan vi åkte så Mr D plockade ur skärvorna och jag hämtade damsugaren och sa ”- vi får köra fram bilen så vi når dit med dammsugare. Sen gick han in och jag kör fram bilen nån meter. D står han på trappen och hör hur det krasar under däcket. Då har han lagt glasskärvorna vid bilen och jag kör över dom.

Vet inte vem som är mest skyldig till olyckan men skit samma, vi har skrattat åt det hela dagen ändå. Vilket missöde…bara för att slänga lite skräp! Vi sitter fortfarande och skrattar. Fattiga som vi är så borde vi kanske inte göra det men, joo, lite kul är det!



När vi sen kommit hem, med en annan bil efter vårat ärende så satte vi igång och slipa, måla och klä in ett skåp i fint papper. Jag har någon weird idé om hur köket ska se ut snart, men det blir nog bra till slut.

Nu ska jag sätta mig och plugga matte. Kram <3



Sv: TAck Ida att du tycker den är fin :)

Det kanske jag kan en dag :) Men tills dess...I min meny till höger kan du skriva i "Hitta och fyll i"
Då kanske några av läsarna kommer. Sedan är ett tips till dig att skaffa bloglovin (följer redan dig där)

Ha det fint du med . Kram till dig

2013-03-15 // 00:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback