Bäbisbajs och snorloskor!

Igår var vi på 3-års kalas och det var riktigt kul :) Hade roliga samtal om bäbisbajs och snorloskor(?). Mycket intressant och väldigt trevligt att träffa några som är likasinnade :) Barnen sprang iaf runt och lekte, juckade på ballonger, klättrade i stolar och staplade psalmböcker. Ja, vi var i ett församlingshem! Barnen hittade också tre vackra glaskulor som dom bowlade med. Det var lugnt och fridfullt kan ni tro.
 
 
Efter två timmar var jag precis lika seg som kola i huvudet och vi åkte hem mätta och sockerstinna!
 
 
 
 
 
Kvällen spenderades framför data och Xbox men jag somnade med mobilen i handen och sambon spelade till 02.30 :O
 
Nu har vi iaf gått upp för dagen och min underbara mamma och brorsdotter väckte oss med att knacka på dörren. Så nu blir det frukost och sen städa och lägga rätt på mina kläder som ligger utspridda överallt. Sen är det överraskningsfest ikväll. 
 
Vem kan det vara som vi ska överraska?!
 
Jag kanske knackar på just din dörr, hehe!
 


Haha småbarnsprat.. the shit :) Mysigt med kalas.

2013-03-17 // 00:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback