Fin helg med kiss och kubb!

Ja, det var så längesedan jag bloggade så jag får väl berätta om hela förra veckan i stort sett :P
Onsdag, torsdag var jag barnvakt åt ålskade Jollan. Sov över där i två dagar medans Jollans motti jobbade natt. Fick sova riktigt lyxigt i en stor, skön och mjuk continentalsäng. En sån ska jag ha nångång :P
 
Fredagen spenderade jag med älsko vid hamnen men vi var rätt så sugna på att hitta på nåt. Hörde med ett par kompisar som var ute och åkte båt men på väg tillbaka in så vi möttes upp och fick åka en provtur med deras båt.En lugn och skön fredag blev det.
Innan kl precis slog tolv så hittar vi biljetter till KISS-konserten i Stockholm så tidigt på lördag morgon åkte vi till Tibro och hämtade biljetter, köpte fika och baguetter, stressade hem och sen iväg mot Stockholm. 
 
Konserten var jättebra och älsko var så lycklig! <3
 
 
 
Efter konserten åkte vi hemåt men kom bara till Eskilstuna när vi fick stanna och sova. Det var så gött så vi sov till kl 04:00 eller nåt. Var hemma igen runt 6 på morgonen och sen sov vi fram till kl 1. Sen på söndag eftermiddag kom S & P förbi och vi grillade och spelade Kubb. 
 
Underbar helg med både kärleken och vänner <3


Låter ju super kul! Och härligt! Kul också att dra iväg sådär random.

Kram

2013-06-05 // 00:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback