Torsdag

Varit in till stan och postat brev och gjort allt här hemma. Är lite tom idag. Såsaker händer som man irriterar sig över och som inte stämmer med mina värderingar. Det gör mig lite oviss inför framtiden. Behöver nog fundera på vissa saker. Jaja, 6 dagar har gått och lika många är kvar. Det går bra här hemma men är så jäkla fattig så jag inte har råd till cigg. Inte kul att behöva bli tvingad att sluta röka för att man inte har några pengar. Visst är det bra...men det är inte bra för psyket att trappa ner HELT på 1 dag.

Men nu kommer snart min pojkvän och då får vi se vad vi hittar på. Har inte så stor lust nu egentligen men...



Sv: tack söta du men de kan du inte mena! :) tack då mycket <3 allt bra, kram

2013-07-18 // 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback