Riddarveckan

Igår hann jag bara med att åka till riddarveckan med några vänner. Eftersom alla var trötta efter fredagen så vart det lite segt men tornerspelen var jättebra ändå. Svarta Blixten borde vunnit om man ska se till insatsen men denna gång blev det ändå Glada Laxen som tog hem vinsten efter att publikens applåder fått avgöra :)
 
Senare på kvällen låg jag och Danne bara hemma slappade. Han spelade GTA och jag spelade Candy Crush i vanlig ordning. Så skön avkoppling tycker jag...man behöver ju inte tänka, om man inte vill :P
 
Nu är jag hemma iaf och har varit uppe vid dammen och lagt ut mat till änderna, varit i stallet och fodrat hästarna och gått ut med hundarna och nu är det frukost. Senare ska jag gå ut och kola om hönorna har lagt några ägg, vattna alla blommor och i växthuset. 
 
Sen blir det stallet!
 
 
 
 
Hejj


nice blogg :D

2013-07-14 // 18:21:50
» sampa

fin blogg :D

2013-07-15 // 07:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback