Tisdag

Idag har jag jobbat, ramlat, varit på möte på arbetsförmedlingen, skrattat och ridit. Imorse när jag parkerade utanför Danne så skulle jag kliva över ett staket. I ena handen hade jag bilnycklarna och i andra en påse med nybakta frallor som jag köpte efter jobbet. Bong, faller handlöst rakt ner i nyklippt daggigt gräs. Mitt på gården där alla lägenhetsfönster var. Gud, vad jag skrattade åt mig själv. Bysten blev full med gräs och så också mina armar och mitt ansikte. Ja, herregud. Nu skrattar jag igen. Har småskrattat hela dagen åt detta. Fy fan vad roligt det måste sett ut. Fan, kanske borde efterlysa i tidningen eller nåt ifall nån har filmat det :P
 
Var på möte idag också angående en anställning. Ska dit igen den 19 och träffa min ordinarie handledare så det blir nån ordning på´t :)
 
Ikväll har jag varit i stallet Så lugnt och gött där på kvällen. Jag känner mig lugnare då på något sätt och resultatet av ridningen blir desto bättre. Red i paddocken idag och det gick förvånansvärt bra. Fick ett akademiskt ridtips här om dagen som funkade jättebra på tanten och för mig. Efter ridpasset så hoppade jag upp barbacka och red till hagen. De står så långt bort nu hästarna och det är så trist att gå :P
 
 
 
Bild från igår på tanten
 
Känner av någonting i min vänstra överarm....aj. Träningsvärk och molande värk innuti armen på något vis. Och svag är den också. Hmm. Halsen har börjat bli tjock igen också och jag är trött som fasen. Mellan jobb och stall sover jag konstant. Har ju ätit penicillin men det verkar vara tillbaka?!
 
Skit samma. Jag tänker inte bli sjuk iaf. "Jag e inte sjuk, inte sjuk. Nej, jag e bara trött så oändligt trött men jag e inte sjuk, inte sjuk" - Torsten Flinck
 
Nu ska jag sova. Skiter i att tvättmaskinen snart centrifugerat klart. Tar det imorrn. 
 
Hejj
 
 


» Emma

Haha, aj! Hoppas det inte gjorde ont! :D

Svar: Nä det gick bra. Pattarna fick agera airbag...haha! Fatta vad dum man kände sig :P
Ida

2013-08-13 // 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback