Slappdag

Ja idag är det en slappdag. Jobbade imorse men sen har jag bara slappat. Legat och kollat på film med älskling men som nu är i stan så jag fortsätter väl slappa. Är helt sjukt trött. Hästen blev vaccinerad idag och då tänkte jag att hon kan få vila och jag med. Ska dit imorgon. Tänkte försöka mig på att tömköra...eller iaf skritta runt med utrustningen och lära mig hålla ordning på alla snören, fötter och pisk :P
Men först imorgonbitti ska jag köra en 4-åring till Grevagården där det hålls kvalitétsbedömning. Hoppas på fina resultat på de två grabbarna som ska dit från vårat stall.
 
Russen f-09 e. Ludwigs Champion 1129
 
Mille f-09 e. Okeanos
 
Båda är till salu
 
Nu väntar jag på min ögonsten, Desperate Dan <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback