Onsdag

Denna dagen började med jobb tidigt imorse och sen åkte jag hem och sov...till 12.30!!!!!
                                                                                 :O
 
Gick sen upp och käkade lite och slängde i mig glass innan jag åkte till stallet där gumman stog och väntade på mig. Hon hade fått nya fina skor så jag passade på att åka ut direkt så hon slapp släppas ut i hagen emellan. Hon har fortfarande lite svullnad under magen och på ryggen så det är nog bäst med bara longering eller iaf slippa sadel då hon tappat lite päls strax bakom sadelläget. Men idag var jag så sugen på att rida så jag tog med mig tyglar ut till paddocken och satte på mig hjälm och stövlar. Longerade henne en stund tills hon kändes varm och mjuk och sen hoppade jag upp. Var rätt så studsigt i början innan hon gick med på att jag verkligen fick sitta där uppe och studsa :P Så länge hon går i form så sitter jag där jag ska. Hehe! Det gick iaf skitbra till slut och är nöjd över min prestation kan jag säga. Hon är en ganska stor häst att rida så jag är glad att jag lyckades sitta kvar.
 
Efter stallet så åkte jag hem och duschade lite snabbt för att sen åka till mitt nya blivande jobb för föräldramöte. Tror inte jag skrivit här tidigare vart jag kommer att jobba framöver men det avslöjar jag snart. Kollade oxå på lite kläder där som jag kanske köper sen så jag ser presentabel ut bland folket där. Så att jag matchar in så att säga :P
 
Nu ska jag göra lite kontorsarbete här hos Mr D. Lite bankärenden på internet, festplanering och annonser.
Nyss sålt en soffa och en tröja så det är lite sån kontakt med köpare nu och så. Sen blir det att sova då så man orkar upp imorgon igen. 
 
Imorgon ska jag med till Töreboda för två av hästarna i stallet ska hoppträna så jag ska med som support och efter det ska jag motionera tant brun och sen hänga med på terrängträning.
 
Full rulle! Godnatt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback