Onsdag morgon

Godmorgon! Vaknade med halsont igen men stack iväg till jobbet ändå såklart. Väl hemma så fick jag ett ryck och massa energi så jag städade toaletten och hela köket, plockade ur diskmaskinen, hängde upp tvätt och satte på en ny maskin. Har käkat frukost och tagit mina mediciner. Känner en jäkla värk i armarna. Det gillas inte med tanke på att jag haft sådana problem förut pga Graves. Hoppas det inte hänger ihop med tröttheten och det :S
 
Men men...nu ska jag göra lite "viktiga grejjer" som att annonsera lite hästsaker och annat, ringa tandläkaren, en arbetsplats och vårdcentralen. Sen ska jag fortsätta att grejja här hemma tills kl 15 för då ska jag iväg till stallet.
 
 
 
Våran älskade nordsvenska häst, Linus <3
 
Hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback