Måndag

Nu är jag hemma igen efter dagens alla sysslor. Gick upp tidigt och jobbade imorses men la mig igen direkt när jag kom hem. Somnade nästan ståendes igår. Helgen var som sagt rolig men det tar på mina krafter och det dröjer några dagar innan jag är som vanligt igen när man har varit igång så mycket. Gick upp vid 11 igen och städade och grejjade i garderoberna som aldrig vill bli klara. Har grejjer överallt och vet inte vart jag ska lägga allt. Håller på att ordna mer praktisk förvaring men det tar sin tid.
 
Jag har varit iväg och longerat tanten oxå. Ryckte manen och tog bort flugägg. De där gula ni vet som sitter som berget på pälsen. Det funkar jättebra att skrapa bort dom med en sax eller liknande. 
 
 
 Så fin hon blev :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och åka till Danne. Han skulle bjuda på mat <3 Om Tisan får följa med har jag inte riktigt bestämt än. Vill inte att hon ska  vara hemma själv heller, lilla gumman. Sen saknar jag henne så mycket när jag är borta. Vet, jag är löjlig men de som älskar sina djur förstår :P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback