Lördagsgodis!

Idag har jag jobbat lite extra. Gött det :) Eter jobbet handlade jag lite ihop med mor och sen hem och käka frukost med min babe. Sen åkte jag förbi älskade hästen i hagen och kollade till henne och så fick de lite godis. Sen åkte jag in och kollade lite på dressyrtävlingen men hade otur att missa tjejerna från stallet och deras starter för kl 13 skulle jag iväg och kolla på svärmor som spelade SM-slutspel i tennis. 
 
Nu har vi kollat på Speedway GP som Greg Hancock vann...skräll! :)
Men nu har jag klätt upp mig, slängt på lite smink och laddat telefonen så nu ska jag in och crusa runt i min lilla bil med en goo vän! Hehe...Opa fjortisstyle :P
 

Gosegumman!
 
Hejj



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback