Fullspäckad torsdag!

Ja herregud vilken dag! Rolig men stressig!
Gick upp tidigt och jobbade och åkte sen till D och la mig och vilade. Åkte till stallet vid klockan 13 för jag skulle hänga med till Habo, Töreboda när en tjej i stallet skulle hoppträna inför kvalitén. Efter det åkte vi tillbaka hem och jag longerade/red tanten barbacka idag igen och sen in snabbt med hästen i duschen och sen iväg till MRK för att assistera vid terrängträning. Direkt därifrån till Örnarnas Semifinal 1, kval till Elitserien. Och de vann! Så jävla bra är de. Ett lag som kompletterar varandra hur bra som helst. Sen blev det en hamburgertallrik på Vallbygrillen. Och NU ligger jag i sängen. Jobba imorgon igen och sen är det full rulle hela dagen för jag ska iväg och handla allting inför lördagens kräftkalas. Phu!

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback