Fortfarande sjuk

Ja i Torsdags åkte jag in till vårdcentralen och tog prover. Fick positivt på crp-provet och fick konstaterat att jag hade nån infektion. Röd i halsen, "ögonbajs", rossel i lungorna och feber så jag fick penicillin. Om jag inte hade haft Graves och behandlats med Thacapzol så hade jag inte fått penicillin men eftersom immunförsvaret är lite nedsatt så fick det bli så annars kunde det bli både bihåleinflammation och lunginflammation. Jag tror ändå jag har nåt med bihålerna alltså för hela hjärnan trycker och jag snyter fan grönt. Men nu ska det väck för jag är så trött på att vara förkyld (dag 19). 
 
Längtar efter att få känna smak och lukt igen. När smak och lukt kommer tillbaka så är det en glass från Klings som gäller. För jag saknar sommarkänslan den ger. 
 
Men men, jag får hålla mig inne idag och fortsätta rensa garderober eller nåt sånt kul.
 
Tjohejj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback