Almost a week....end...

En vecka har gått sen sist jag skrev och snart är det helg...igen. Förra torsdagen skrev jag om terrängträning och speedway och om ett stundande kräftkalas. På fredagen åkte jag runt och inhandlade allt som bröd, ostar, dryck och kräfthattar. Och lördagens kräftskiva blev jättelyckad även om jag var sjukt trött :P Nästan alla som anmält sig kom och vi var ca 20 stycken i blandade åldrar. Hästtjejerna,  pojkvän med hans vänner och mina vänner. 
 
 
 
 

Tack för att ni kom <3
 
Denna veckan har det varit mycket med jobb, nytt jobb som är på gång och hästarna. Imorse var det hoppning och herrejösses vilken energi hon hade. När jag vände upp mot serierna så kände man hur hon kröp ihop och skjöt iväg och vi flög :P Jag måste bara lära mig att INTE hålla henne utan släppa på henne framåt och låta henne göra jobbet för hoppa, det kan hon!
 
Imorgon är en ny dag så jag ska nog gå och lägga mig strax. Så trött...i kroppen och knoppen men saknar min älskling <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback