Sänghäng och bilder från hoppträningen!

Ja, igår var det hoppträning. Min häst var tröööött efter att ha sprungit som en dåre i hagen under dagen. När vi kom in i ridhuset vart hon svettig på en gång och efter några småskutt så kändes hon redan lite platt. Det gick väl sådär. Lyssnade inte alls på mig och körde upp huvudet så pass att martingalen drog emot så jag fick problem med styret :P Men går säkert bättre nästa gång!  Men duktig var hon ändå för vi hoppade grind och vattenmatta utan några som helst problem. Hon är toppen min goa tant <3
 
 
Imorgon ska jag kolla på en häst som jag har blivit erbjuden att få helt gratis. Den kunde vara lite "skvätten" av sig men inga problem i ridningen. Vi får väl se. 
Ett sto f-04 e. Etrusco - Quite Easy
 
Det låter väl bra? :)
 
Nervös är jag :P
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback