Göteborg Horse Show strax!

Helt plötsligt blev jag sämre. Så ont i halsen och även på utsidan. Har jag aldrig haft förut. Och hostar lungorna ur mig. Förkylningen har gått ner i luftrören nu märker man eftersom jag inte har några mandlar kvar. Är livrädd för att hosta för att det gör så ont. Och det roschlar och piper fint :) Sökte ett jobb i fredags och borde gått dit igen i början på denna veckan men det har ju inte gått. 
 
Veckan började annars bra med gott humör och ny häst på gång, men är man så dum och missar att hästen har björnfot så blir det inte så lyckat så den hästen vill jag inte ha. Gillade den annars väldigt mycket :)
 
Snart stundar Göteborg Horse Show och jag har två vuxenbiljetter till söndagens (28/4) förmiddagsföreställning till salu! Kommentera vid intresse.
 
Nu ska jag Googla vidare på lite grejjs.
 
Hejjs <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback