Drömde inatt förresten!

Jag drömde att jag och mina brorsor åkte bil nånstans och nånting hände så vi fick slå sönder bilrutan, bilen skenade iväg med backen i, fort som bara helvete så jag fick sätta mig baklänges och försöka hålla den på vägen. Lyckades ta oss fram till gården här hemma. Där möttes vi av nån som hittat en gul katt med konstigt vitt randigt mönster på magen (se bild) som jag helt obekymrat tog ansvar över. Lastade in den i min transportbur och gick hem. Sen träffade jag en gammal stallkompanjon som numera jobbar i Scweiz och erbjöd henne att stalla in sina hästar på våran granngård som jag skulle ta hand om. 
 
 
 
Jag lever helt klart två olika liv....ett vaket och ett omedvetet när jag sover :)
Ja vad fan säger man....haha!
 
Finns det någon annan som drömmer en massa "weird"?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback