Det gamla köket är på väg att bli lite snyggare!

 
Såhär såg vårat kök ut innan jag började med att riva tapeter, slipa och greja!
Huset är från 1800-talet men köket renoverades på 70-talet...det syns :P
 
Detta är köksbänken med kakel och bruna, skitiga fogar. De ska målas!
 
 
 
Detta är den enda väggen med tapet i stort sett, de ska bort!
 
 
Såhär ser det ut runt alla fönster och dörrar. FulFuru. Allt ska målas!
 
 
Och detta är en bänk med massa lådor och skåp. Detta ska modifieras, á la Idastyle!
 
Jag kommer från och med nu lägga ut bilder/uppdateringar på hur köket omvandas till det något bättre. Vi får väl se vad Ni tycker om det. Det kan väl ändå inte bli sämre tänker jag!
 
Hur skulle ni göra om ni fick ändra något i detta kök? Ni kanske kan ge mig några bra tips!
Kommentera gärna :)
 
Ha det fint <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback