Tisdagen på IKEA och onsdagen!?

Igår var jag och mamma på IKEA och köpte en ny madrass till min säng. Ungefär som en tempur med memoryskum som formar sig efter kroppen och gör att man kan slappna av ordentligt under sömnen. Underbart! Vaknade utvilad imorse och var gladare än vanligt :)
Jag köpte lite annat oxå som tex en ljus turkosgrön servis till köket, bordslampor till nattygsborden, sänglakan och tvättkorg bla. 
 
Så igårkväll var jag rätt trött och var bara hemma och plockade i huset och städade vilket jag inte gjort på huuuur länge som helst. Var rätt så stökigt :P
 
Idag har jag jobbat i vanlig ordning på morgonen och slappat. Nu håller jag på och grejar igen och senare ska jag rida. Ikväll åker jag till Danne i stan och sover där. Undrar hur hans säng känns nu då...hehe!
 
 
Fullpackad bil på väg hem från IKEA
 
 
Nya sandalerna som jag fick av svärföräldrarna :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback