Tisdag

Andra jobbdagen avklarad och det gick lite fortare idag än igår iaf :) Nu visste man på ett ungefär vad man skulle göra, nu gäller det bara att komma in i det och göra allt liiite snabbare. Sen stack jag förbi min andra hälft och väckte honom. Inte setts sen i söndags när vi somnade :( Men idag vart jag trött på morgonen så när jag kom hem sov jag lite till med katten bredvid. Mysigt vettni ;P
 
Nu ska jag ut med hundarna och göra alla sysslor på gården. Jag har ju fortfarande det ansvaret också när mor och far är borta. De kommer hem sent imorgonkväll är det tänkt. 
 
Ikväll ska jag hjälpa en kompis att fota en häst som hon ska sälja och så rida min "tant". Hur konstigt som helst men jag saknar henne. Igår när jag hade hoppat på morgonen så önskade jag att jag kunde rida lite mer.....
Jag ska bannimej kolla om jag kan få ihop några kronor och köpa henne. Vore så otroligt jobbigt om hon såldes nu.
 
Nä, upp och hoppa!
 
 
 
 


Det är alltid lite tricky i början av ett nytt jobb, men man kommer in i det :)

Haha, klart du ska ha en målarbok. Det är kul. Man får helt enkelt stå för sin barnsliga sida. Och vem blir inte glad av starka och fina färger och vackra bilder? GO GET IT GIRL!

2013-07-24 // 12:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback