Onsdag

Igår red jag en tur i skogen med "tant" och Elin. Gick INTE bra men det kan det inte alltid göra. Tror hon hade träningsvärk från hoppningen i måndags för hon var så stel och ville inte alls böja igenom sig så vi blev lite osams där en stund men det löste sig sneare. Hon är ändååå så himla goo :P
Inatt har jag vaknat och somnat som en jojo flera gånger och varit helt genomsvett. Gick upp 05.20, astrött och lite förkyld. Det är nog det varma vädret och alla "in-och-ut" i bilen med AC på. Jobbet gick bra men fy fasen vad man luktar fisk efteråt. Jag har nämligen fått äran på jobbet att göra rent en golvbrunn i en fiskavdelning. Fresh!
 
Men men...nån måste göra det :P 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt och gjort alla sysslor låååångsamt för det är så otroligt varmt och kvavt ute. Ikväll kommer mina föräldrar hem äntligen. Mest skönt för att jag kommer slippa gå ut med hundarna 7000 gånger varje dag :P men också för att jag har saknat dom lite :)
 
Nu har min goding somnat i soffan medans jag har knåpat ihop detta.
Lägger upp några bilder jag tagit idag:
 
 
Sparven (Saga) och Linus
 
 
Fläskfilé med champinjoner, spenat och syltlök i krämig ost(creme fraichesås
 
 
 
Jag och hjärtat <3
 
Nu ska jag gå och snyta mig, gå upp och ge hundarna mat och äta kvällsmat.
Blir att lägga sig tidigt också. Har verkligen saknat att få säga -"ska jobba imorgon" :P
 
Hejj så länge!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback