Im alive :P

Ja, jag lever! Hehe....bloggtoooooorka, jo.
Så kan det gå men nu är jag här igen och ska berätta en massa spännande för er. Eller iaf vad jag ska göra, vad jag gör och vad jag vill göra. Hur intressant nu det kan vara :)
 
Igår var jag med mina goa vänner och pojkvännen nere på Ekudden och grillade, drack vin, byggde flott och såg solnedgången. Det var urmysigt :) Fast jag blev lite rastlös och byggde som sagt en flotte. Det var riktigt spännande. Hehe! Och fin blev den tycker jag. Jag fick hjälp med att hämta allt material så att jag helt 100% kunde fokusera på mitt arbete :P
 
 
Frääään
 
Idag är vi lite trötta för det blev en sen kväll/natt som avslutades hos Dannes morbror, men kul var det :)
Jag vaknade ändå tidigt och diskade undan lite medans jag koka ägg och sen käkade jag en goo frulle. Nu ska jag försöka få upp Danne. Herregud! Jag vill till Riddarveckan, hinna longera "tanten" och laga middag innan jag ska lägga mig ikväll. Imorgon börjar jag jobba hemma på gården med att vara djurskötare åt våra höns, änder, hundar och hästar :)
 
Upp och hoppa!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback