Stora förändringar i livet...

Ja, mitt liv är lite rörigare än vanligt just nu. Jag och killen går isär och jag har inte så stor lust med någonting :( Framtiden får visa om vi saknar varandra sen. Men så nu vet ni det...

Tankarna flyger och känslorna får mig att tappa fokus helt.

Just nu vill jag bara ha lugn och ro och får helt enkelt försöka hitta en väg att gå, ensam. Skulle vilja få möjligheten att ha en egen häst som jag kan pyssla om. Katten lyser med sin frånvaro (ligger och sover jämt) Jag har ju vänner och familj ändå. Utan de skulle livet vara riktigt trist <


sv, jaa det stämmer där uppe bland skogarna typ haha! :D jaa supermysiga var dem och snälla! :)

2013-04-24 // 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback