Awake....my soul!

Nu är våren här och jg har vaknat. Har inte skrivit på flera veckor men jag har gjort en massa bra saker ändå. Ridit en massa i den underbara solen, agerat flytthjälp i Vänersborg, varit på läkarbesök och fått fler mediciner (kanske inte så roligt men givande), varit på travbanan, skrivit CV och personligt brev och imorgon ska jag ut och söka ett jobb som jag verkligen vill ha.
 
Strax blir det stallet för lite puts och fix inför hoppträningen imorgon och ikväll är det Magnus Österlunds hingstvisning på Skålltorp i Skara. 
 
I måndags fick jag också ett samtal, ett erbjudande om att få en häst. På söndag ska jag åka och kolla på den.
 
Jag börjar se ljuset i tunneln av förvirring, oro och ovisshet :)
 
Det går bra nu <3
 
Våran gamla Linus :)


Ja, se fram till ljuset,,,det är där för dig!
Att kämpa såsom du gjort ger så mkt till slut!
Det kommer bli bra,.

2013-04-05 // 02:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback