Torsdag

Idag har det varit en chill dag! Förutom att jag är fett förkyld. Täppt i näsan, hostar och snorar som fan.  Jobbade imorse och åkte sen hem och fortsatte sova med mitt hjärtegull <3 Vi gick upp sent och åkte in till stan och kollade lite med min mor som nu kommit hem från semestern och så fikade vi. Skönt att inte ha hundarna att tänka på nu :P för då kan man vara iväg en lite längre stund utan att vara orolig för om de har kissat inne eller nåt sånt. Nu ikväll åkte jag till stallet och red i paddocken. Första gången jag rider dressyr i paddocken på huuuur länge som helst och tro det eller ej, jag orkade! Även om jag är genomförkyld. Helt underbart att orka rida ett pass där utan att dö av ansträngningen. Och hon var så duktig. Hon är väldigt känslig men är glad att hon har tålamod med mig som har världens sämsta kroppskontroll :P Jag orkade iaf sitta ner i samlad galopp och hålla om så pass att hon formade sig efter innerskänkeln och jobbade med ryggen. Det så gott som dröp svett om stackaren när vi var klara. Hon är en häst som svettas ovanligt mycket enligt mina erfarenheter och kan svettas för minsta lilla. Så hon fick en rejäl dusch efteråt. Katten har också chillat idag. Sympativilat med mig :P Hårt att vara katt :)
 
 
 
Tisan är tlöööött
 
 
Genomblöt efter duschen!
 
 
 
På ridbanan!
 
Nu ska jag spela lite Candy Crush och sen sova för imorgon jobbar jag igen.
 
Pöss Hejj
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback