Tisdag

Idag har jag varit så otroligt trött. Gjort allting hemma på gården emellan mina sovpauser. Sovit tre gånger under dagen typ. Knappt orkat röra mig. Att det ska bli så varje gång man "anstränger" sig med ett ridpass eller liknande :( Så frustrerande!! Kroppen är slut men mitt sinne är så jävla rastlöst. Suck...nu ska jag lägga mig iaf och spela lite CC (Candy Crush) och sova. Upp tidigt imorgon för att gå ut med hundarna. Blä för att ha hund. Skulle inte ens ta emot en miljon kronor för att ha en hund. Visst kan jag vara hundvakt, gillar hundar egentligen. Men inte nu...när jag har ett trötthetsskov och när det är en vecka kvar tills jag börjar jobba på städet. Bit ihop, håll käft och godnatt säger jag till mig själv.

Gonatt!


svarar här istället ;) joo javet fast ingen av oss hade ätit lunch så då blev det typ brunch :)

2013-07-17 // 10:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback