Tidig onsdag!

Igår efter att jag gjort klart alla bestyr på gården så åkte jag till pojkvännen. Han lockade med Coca Cola som det självklart stog Ida på och Marabou mjölkchoklad så jag kunde inte tacka nej ;P 
Gick upp tidigt imorse och gick ut med hundarna. Nu har jag vattnat alla blommor inne och ute, tomater och gurkplantor, duschat den lilla hunden och sopat upp maaaaassa hår i hallen där hundarna vistas en hel del. Ett ägg blev fyndet idag och jag misstänker att en höna ruvar på fler. Snart ska jag upp till dammen och se om änderna förstår att min vissling betyder mat :) Vore kul om de kunde lära sig det på 10 dagar. Impa på farsan lite :P Sen ska hästarna ha mat, svärmor ska firas i båten vid Brommö och hästen ska longeras ikväll. 
 
 
 
Nicke och Asse!
 
Ha en trevlig dag i solen <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback