Onsdag

Nu har jag kommit hem och hunnit landa efter att ha varit i stallet. Red en sväng i skogen i skritt och lite trav. Konstigt att hästen ändå dryper av svett när man kommer tillbaka, men går den emot hela tiden så blir det så och hoppar den med bak och framben okontrollerat så blir det garanterat så :P
 
Imorgon kommer våran transport. Min far köpte en ny Cheval Liberté på Eurohorse (Skandinavium) och den har kommit nu. Äntligen! Jag har bokat in körprov i oktober också för man måste ha minst utökad B (B96) för att få köra den med hästar i.
 
Nu ska jag fixa iordning mig lite och packa en liten väskaaaaa, för jag ska te stan och sova hos min pöjk!
Jobb imorgon bitti och sen hoppträning kl 9.00
 
 
 
Gosetanten :P
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback