Förra veckans sammanfattning!

Förra veckan var den mest kaotiska på länge! Speciellt torsfagen. Stallkompisarnas hästar fick flytta väldigt akut då gården de stod på skulle säljas. Så det var bara att kasta sig iväg kl 12 och lasta. Efter det, kl 13 tog jag in Charisse och såg att hon tappat en sko, inser att jag inte kommer hitta den OCH slå på den då jag skulle va på träning kl 14. När jag då står med hästen uppbunden i stallet hör jag något utanför. Ja då kommer den där kvigan springande över gåtden, den som varit på rymmen i 5 veckor. In med hästen i boxen och iväg på jakt!

I lördags fick jag på en sko iaf och åkte iväg och träna. Så himla roligt! Nu jädrar ska vi köra järnet :)

Idag är det en ny vecka och det betyder plugg.

Ha en bra dag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback