En dag i mitt företag!

Godmorgon allihop!
 
Igår skrev jag en plan. En plan som heter "en dag i mitt företag" och med det menat så har jag alltså skrivit en tidsplan för varje dag och vad som ska hinna göras under dagen. För även om jag går hemma och är sjukskriven så är det massor man har att göra.
 
Som ni vet så håller jag på att göra iordning vårat gamla kök, pluggar, städar, diskar och modifierar och ordnar och trixar lite överallt. Så mitt liv och vårt hem borde skötas som ett helt företag för funkar inte allt detta så funkar ingenting. Och JAG funkar inte överhuvudtaget.
 
Så nu är det ordning på torpet som gäller! 
 
Igår satte jag också ut en "önskas låna" annons så nu får vi se om det blir nåt napp. Även "skräprummet" fick sig en liten uppiffning. Såhär såg det ut innan:
 
 
Kanske laddar upp en ny bild senare.
 
Kram så länge <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback