Konversation med mig själv....

Dagen före Nationaldagen sitter jag ensam hemma. Alla roar sig med vänner och en del är fulla. Riktigt fulla. Jag sitter framför datan med både Facebook, Youtube, Hästnet, mejlen och Blocket igång och surfar runt. Har en konversation med mig själv. Tänker mig som så här....jag skriver allt HÄR, som jag tänker och säger, så känns det som att jag har någon att prata med. Mycket psykotisk idé, lyder som följer:
 
- inser att jag inte har någon tv
- tur att jag har en dator iaf
- men det skulle vara kul att titta på tv ändå
-vart är min gamla tv?
(spelar Candy Crush)
-kommer på att jag ändå inte har några kanaler
(scrollar hysteriskt på Facebook)
-vill ut och träffa folk
(kollar hästannonser. hästar över 100.000) 
-fan vad alla ska supa bort den här dagen
-jag mår ju bara dåligt över att kolla på så fina hästar när jag ändå inte har några pengar till det
-jag är lite stolt ändå, att jag är hemma
(avundsjuka sköljer över mig)
(gosar med katten)
-undrar om min kille tänker på mig nåt
-även om jag hade pengar så skulle jag inte vilja ha det ansvaret för en så fin häst
(kommer på att även om jag hade kanaler så har jag ju ändå ingen tv sa jag ju förut
 
Förtsättning följer....kanske.....om jag inte snurrat in mig själv i alla tankar.
De flyger fanimej både in och ut lika snabbt.
 
Hejj
 
 


Känner igen mig:)

Kram

2013-06-07 // 00:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback