Helgens påhitt och dagens hoppning!

I helgen har det varit så jäkla gött väder och fredagen spenderades nere på Snapen med några vänner. I lördags var det tänkt att vi skulle åka till Sommarland men när vi vaknade på lördagsmorgonen så var det så mulet och risk för regn så vi struntade i det. Tji fick vi för det blev strålande solsken hela dagen och vilken värmebölja sen!!
 
Men men, vi åkte och grattade min goa vän Ellinor och det var full rulle där med alla barnen som badade i poolen och rev i potatislandet. Även Calle var med och rev, fast han var nog mest fascinerad över hur mycket äpplen dom hade på gång. Vilken oas :)
 
Sen åkte vi vidare till mina svärföräldrar som just hade kommit hem från en utlandssemester och både jag och Danne fick ett par skor var. Mina var så fiiiina! Ett par svarta sandaler, sånna som jag så länge velat ha! Tackar så mycket och är imponerad av deras goda smak :)
 Senare på kvällen var vi ett glatt, stort gäng som grillade hemma hos Danne och sen blev det utgång på Stadt där Dr. Bombay spelade. Vilken kväll! Haha! Jag stog jättelång fram under några låtar, ihoptryck,inklämd och trängdes med alla folk! Det var helt fullsmockat med folk och fy faen vad varmt det var. Efter att han upträtt några låtar så trängde jag mig ut, helt genomblöt av svett. Men, det var det värt! 
 
Söndagen behöver jag nog inte skriva något om....bara en allmänt trött dag. Men jag var faktiskt i stallet ändå. Red ut själv med tanten :) Gick ju lite sådär. Hehe
 
Idag hoppade vi däremot. Skoj som vanligt men man märkte att hästarna blivit lite tagna av värmen så de var ganska slöa och blev snabbt trötta. Men de kämpade på bra. 
 
 
Här är förresten några bilder från idag. Behöver jag säga att min pojkvän haft kameran?!
 
 
 
Imorgon är det jobb igen och efter det åker jag och mamma till IKEA.
 
 
Ha det gott!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback