Fuck happened!

När man precis hunnit bli på lite gott vårhumör så kommer det här sketavädret! Blåst och snö....whata fuck! Skulle ju bli grillkväll här hemma idag men det skiter sig nog...grabbarna grus ska härja idag vad det verkar. Jag ska väl bara vara hemma antar jag. Köpa lite godis kanske och ta ett glas vin typ...Dä ä jö Freda!
 
Hästarna får lida denna veckan men va fan, jag är inte den enda där som "kan rida" så jag kan inte göra så mycket åt det. Luftrören bränner och jag hostar så jag nästan spyr. 
 
Trevligt :)
 
Mr D är iväg på EURES-möte på Af. Får se om han kommer hem taggad!
 
Jag har plockat undan här hemma, bäddat iordning sängen, målat några lister och sånt så nu hostar man lite igen. 
 
Jag och Sarah i Göteborg
 
Hörs kanske senare <3


Vilken söt bild på er!

2013-04-13 // 01:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback